Vanliga frågor

———————————————————————————————————————

FRAKT

 

Hur lång tid kommer det ta att få mitt paket?

  • Vår leveranstid är 5-12 dagar från att paketet skickas ut. Vi strävar efter att skicka ut paket varje vardag. Notera att det kan tillkomma förseningar ibland på grund av högt tryck hos speditören.


Vilka ombud använder ni er av?

  • Vi använder oss av Postnord, Earlybirds, Citymail för att leverera våra produkter.


PRODUKT

 

Kan jag returnera min produkt?

  • Självklart kan du göra retur på din beställning. Skicka ett mejl till support@swedofin.se för att få returinstruktioner.

 

Vad ska jag göra om jag inte har fått en bekräftelsemejl för min beställning?

  • Det är inte meningen. Skicka ett e-postmeddelande med ditt fullständiga namn och e-postadress till support@swedofin.se. Vi hjälper dig snabbt vidare.

 

Vilka är villkoren för att returnera mina produkter?

  • Det finns en returperiod på 30 dagar. Returperioden börjar den dag du mottar varan. Det finns dock vissa villkor för returer: Du kan returnera varan endast om returperioden inte har gått ut, produkten är i originalförpackning med alla etiketter kvar, och produkten inte är använd.


Produkten är slut i lager, när kommer det in fler?

  • Vi försöker alltid hålla lager så man ska kunna beställa på vår hemsida. Men ibland får vi högre tryck än förväntat. Vill du uppdatera dig kring när den produkt du är intresserad av finns i lager igen kan du prenumerera på vårt nyhetsbrev.


ÖVRIGT

Några frågor?